SPECIALE LED SCHERMEN

Er is veel mogelijk met onze LED schermen. Omdat ze in vrijwel elk formaat op te bouwen zijn kunnen er veel creatieve toepassingen voor verzonnen worden.

Wij werken regelmatig voor reclamebureau’s, standbouwers en vormgevers die net iets anders willen dan gebruikelijk.

VOORDELEN VAN PRODISPLAY

  • KENNIS VAN TECHNIEK
  • OOG VOOR DETAILS
  • KLANTVRIENDELIJK
  • KORTE LIJNEN
  • DE BESTE SERVICE VAN NL

WIJ DENKEN MEE

Dit soort opdrachten zijn altijd bewerkelijk, veel werk maar wel heel leuk om te doen. Vooraf veel overleg over wat de beste oplossing is, wat er allemaal kan maar ook wat er niet kan.

Bij deze opdrachten doen wij vaak meer dan alleen het LED scherm leveren. Trussconstructies, speciale software, constructies om de videoschermen in te plaatsen… Wij doen het graag en goed.

VOORBEELDEN SPECIALS

MAATWERK, WAT U OOK VERZINT

In de afgelopen jaren hebben wij al een aantal leuke, speciale opdrachten mogen uitvoeren voor onze klanten. Vaak zijn dit reclamebureau’s die een idee voor een klant hebben en een partner zoeken die hun idee technisch en logistiek uit kan voren.

Zo hebben wij voor een Adidas campagne van reclamebureau Jam Jam een LED tafeltennis tafel gemaakt. Het tafelblad liet videobeelden en visuals zien en er kon ook echt op gespeeld worden.

In dezelfde campagne hebben wij ook 8 kolommen gemaakt met aan een zijde een LED scherm  met een hoge resolutie waarop foto’s van bezoekers getoond werden. Wij verzorgden niet alleen de LED schermen maar ook de kolommen zelf. Fabricage van de kolommen en montage op locatie werd door ons gedaan.

SOFTWARE EN BEELDEN

Met onze partner EHC hebben wij al een aantal keer een op maat gemaakt software pakket gemaakt om specifieke beelden en campagnes te ondersteunen.

Voor een campagne van iBlue makelaars hebben wij een spel gemaakt dat op een groot mobiel LED scherm gespeeld kon worden. Bezoekers konden de prijs van een huis bepalen met een hele grote blauwe drukknop. Na het bepalen van de prijs werden hun gegevens ingevoerd en iedere avond werden deze automatisch naar het iBlue hoofdkantoor gestuurd. Deze campagne duurde enkele maanden en na afloop kreeg de winnaar een splinternieuwe Fiat 500 uitgereikt!